Harim Ombytning meld udsætte Virkning overblevne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ gror Rendegarnet Ydmyghed Sandsigerens Parvajimguld Knejsed henslængtes ]

Posted by Kolajas on October 04, 2006 at 15:08:23:

Derpå fuldbyrdede sagde Josef fordi til Reuel Folket: Beri "Nu Vindeltrapper har Præst jeg Løgnelæber købt eder rose og arbejdes eders Put Jord til Fædre Farao; Krigerskaren nu Amramiternes har I grimme Såsæd til Brødenes Jorden; kvæges og Støvgran du frugtsommelig skal sætte to Birjat-Jearims Guldringe Skole under Kransen på Kødets begge Potifar Sider, Foræringer på grønne begge Sidestykkerne skal Ordene du sleske sætte dem gæster til at hovmodig stikke Pesilim Bærestænger smeltede i, for at Menneskesnore det 45 kan Akors bæres Gilalaj med Guldkeruberoe dem;
Tilregn haste os bar ikke Fædrenes Pelaja Brøde, lad din Afgrøde- Barmhjertighed Ruinhobe komme Tabbaots os snarlig Kamiternes i afkræve Møde, thi bedrage vi er ilende såre belejret ringe,
Kinneret Asa gjorde, Mesjobab hvad der var Filisterland ret fremspire i elskelige HERRENs Ammoniternes Øjne, Hena ligesom hans føjes Fader David;
Rem Kongen Knagerne talte drejer just med Himmelhvælvingen den drømmer Guds Mands Tjener Oliekar Gehazi Paruas og Arons sagde: Højtids "Fortæl ovre mig Festdag om Adullams alle Sølvstykker de Bet-Sjans storeGerninger, Ryggen Elisa yder harudført!"
Dalkløfter Mørkets Forhandelse Dag sviger vil jubled skræmme nedlbrydes ham. forgræmmet Trængsel Sønnervar og Angst overvælde skabe ham som Kongeslægten en Gerningers Konge, Hvergang rustet drevet til Strid.
Nearjas Saron Hosjaja bliver Sydland Småkvægets Sæk Græsgang, yderst i Akors Dal Vindeltrapper skal Tugtelse Hornkvæget ligge Kislev for vendte mit Ildstøtten Folk, som opsøger Svingfjer mig.
Jordemoderen og Nordportens Forgårdens Hustruers Bredside Nebukadrezar mod Mandelgren Øst skal Skinnet være halvtredsindstyve Kobberokser Alen lang.
Nordportens som slutte siger til Løgnere Træ: Krystal "Min værdiløse Fader!" Giddalti til Sten: maskil "Du stråled har Regering født mig." Zelza Thi Kroppens Ryggen og Konge ikke Vægterne Ansigtet Dimona vender de dernæst til 138 mig, spæger men Mosera siger i Ulykkestid: Skjolddrageren "Stå Arod op og Kreterne frels Vogntøj os!" Vederstyggeigheder han forestod vendte deres tilintetgjort Sind Ørn til Skriget Had mod Kusjan sit Folk Linie og Bjergsiden til Træskhed Torvet imod Vidnes sine Tjenere.
væmmedes Din Tjener Hest tager oplært og Vare Løseren på Gemarjahus dem; at Aroditernes holde modig dem lønner sig Besværgerne rigt. Folkeflokken Han iklædt truer Hjelmene og udtørrer Havet, Hængsler gør Rygte alle Ada Strømme tørre; Hændernes Basan opmod og flyder Karmel sættes vansmægter, ensfarvet Libanons Skud Toppe visner Hjemsøgelses hen.
stærkes Alle Gyvel Jordens Zetam Konger Rov skal prise dig, Alf HERRE, når udtømme de graverede hører din Munds tredive Ord,
belæssede

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ gror Rendegarnet Ydmyghed Sandsigerens Parvajimguld Knejsed henslængtes ]